Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je jedno, jaké argumenty sdílíte nebo nesdílíte, lidé se změnou času opravdu problémy mívají, zvířata ji nerespektují vůbec, bez ohledu na osobní názory některých jednotlivců. Výrazně se zvyšuje počet nehod a úrazů (viz Allianz).

Měnit čas, podobně jako poroučet větru a dešti, je hloupost a projev arogance.

6 0
možnosti

Je to stejné jako se zlomenou nohou. Když si zlomíte nohu, nikdy mi nevysvětlíte, jak vás to bolí, protože já jsem nikdy zlomenou nohu neměl.

Stejně tak, já vám nevysvětlím co se mnou dělá změna času. Já sice jsem bílý límeček, ale v práci musím být okolo šesté. Určitě bych vám nepřál bolest hlavy a mimózu, kterou trpím cca dva týdny.

Kdyby to bylo na mě, já bych nechal jeden čas a je mi jedno, jestli letní, nebo zimní.

3 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1662x
Jsem zanícený občan, kterému záleží na tom, jak se bude žít za několik desetiletí. Jinak, geograf, cestovatel a příznivec strany evropani.cz.

Twitter: @LGarassy

Seznam rubrik