Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Před časem jsem si všiml divné věci. V našem městě se objevil "bufer" s názvem "döner kebab". Nejméně dva roky jsem v tom krámku vyjma prodavače nikoho neviděl, žádné zákázníky. Jen občas německé auto s Turky před krámem, ale ne jako zákaníci, ale spíš jako dohled či revize to vždy vypadalo. Připadalo mně to velice divné, jak může někdo zjevně neprosperující krám udržovat tak dlouho při životě. Přikládal jsem to mafii  praní špinavých peněz z narkotik. Pak se těch krámků s tímo názvem objevilo ještě více. A semo tamo v nich i nějaký zákazník, ale pořád zoufale málo. A všiml jsem si, že tyto krámky najednou vznikly po celém státě, ve všech větších městech.

Teprve když začala dnešní masivní invaze, došlo mi, že v případě těch kráků šlo o logistické zabezpečení. Přípravu pro migranty, kteří by se u nás jinak nenajedli.

0 0
možnosti

Zajimavy rozbor. V muslimskych zemich byva vetsi pocet muzu v porovnani se zeny. Ja prestoze ekonomice treba vubec nerozumim, asi jako koza petrzeli, tak vim ze v nekterych blizkovychodnich statech je pomerne obliben veprovy kebab, nealko pivo, ci kozel, coz mi prijde treba efektivnejsi, nez nejake napisy nekde, komu u nas nalivame a komu ne.

0 0
možnosti

*zenami pro zdejsi grammer-nacky.

0 0
možnosti
Foto

Je celkem jasné, že jsou jen 2 možnosti-nějaká forma kvót, nebo rozpad EU

0 0
možnosti

Příliš černobílé vidění, ve hře je několik dalších variant. Ale i kdyby jen tyto dvě, hlasuji všema deseti pro druhou - nezávisle na uprchlících.

1 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1662x
Jsem zanícený občan, kterému záleží na tom, jak se bude žít za několik desetiletí. Jinak, geograf, cestovatel a příznivec strany evropani.cz.

Twitter: @LGarassy

Seznam rubrik