Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pán je od pirátů (antify). Není potřeba cokoliv dodávat.

0 0
možnosti
Foto

Jsem pochopila:

EU brání dle Vás naše národní zájmy. Asi tím, že EP zakazuje jakékoliv projevy národní identity. Piráti jsou dle Vás středová strana, ačkoliv mají jasně (ultra)levicový směr, což ani nepopírají. Je třeba dle Vás založit pravicovou opozici silných pravicových stran mimo protilisabonské Trikolory a SPD. Asi v čele s KDU, že?

Nějak jsem neměla sílu koumat celý text..... .

Tímto Milionu Chvilek reklamu fakt neděláte. A pokud na toto Vaše povídání někteří jejich příznivci slyší, pak mne jejich neznalost začíná děsit. :-)

1 0
možnosti

Obdivuji každého, kdo tohle dočetl.;-D

1 0
možnosti

Nedočetl jsem to, ale děkuji nechci.

5 0
možnosti

J87i30ř74í 92F35o72g17e60l

12. 6. 2020 11:59

Vyjste úplně odtržen od reality. Dovolil bych si zaparafrázovat: Jak je to dlouhé, tak je to blbé.

6 2
možnosti

To jste přepsal z filmu Emanuel Moravec !!! Nebo se pletu ?

2 2
možnosti

Tak v neokoloniální závislosti se bude jistě nacházet nej tahoun EU, protože plynovod z Rusy bude jistě dostaven......a my na těchto dvou zemích nejsme rozhodně závislí...

0 0
možnosti

To mi připomíná takové ty demonstrativní projevy naprosté loajality za německé nebo sovětské okupace.. BrrrRv

16 1
možnosti

Pan autor mě rozesmál.

Vytvořte prý trvalou koalici.

Lidé jsou asi nepoučitelní. Takoví jedinci, jako je autor tohoto blogu, si donekoncečna budou myslet, že politikové, kteří nahlas mají plné pusy morálky a proevropanství, to míní vážně.

Koalicí se může vytřvořit třeba milion. Ale do každé z nich si příslušní politikové přinesou své osobní zájmy a svou touhu po korytech. Nahlas budou slibovat slušnost, nahlas budou slibovat proevropanství, ale do půl roku se rozhádají kvůli tomu, že "proč má tuhle funkci zastávat ten Mrkvička? A když už Mrkvička, tak je tady ještě tamta funkce, ale proč tu zase má mít ten Vokurka? Pro žádnou z nich nenabídnou mně? Vo co jsou voni lepší než já?"

Ti, od kterých autor očekává trvalost a proevropanství, jsou ve skugtečnosti stejní jako ostatní, avšak s jedním rozdílem, a sice že více nahlas žvaní o zdánlivě hezklých, ale ve sktuečnosti neupřímně míněných hodnotách.

Takže vlastně nejsou stejní: Jsou o něco horší, protože se stejnými ambicemi (tady rozdíl není) ještě navíc o něco více lžou (takže právě o to něco navíc ve lhaní jsou ještě o něco horší).

5 1
možnosti
Foto

No Bůh s námi jestli to myslíte vážně.

12 0
možnosti

J54a49n 75R92á35ž

12. 6. 2020 9:21

Taky jsem myslel, že je to pokus o satyru, neb takový text nikdo nemůže myslet vážně a on to autor zřejmě vážně myslel.

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS