Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AD

Pro mě je to prozatím článek TOP 1. Nic blbějšího jsem ještě nečetl. I Kostlánová proti tomu bledne závistí.

15 1
možnosti
Foto

Sakra, po čtení tohoto textu nevím, zda má cenu používat čísla 155,150,158 či 112. Připadá mi to zbytečné, první bych měl asi volat nějakou kontrarozvětku či diplomaty, protože viník všech událostí, je mi po Vašem textu úplně jasný. Budu se muset asi zeptat i svých rodičů, zda jsou Češi, dal jste mi brouka do hlavy, možná mi celou tu dobu zatajovali své pravé ruské občanství ;-)

15 1
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1662x
Jsem zanícený občan, kterému záleží na tom, jak se bude žít za několik desetiletí. Jinak, geograf, cestovatel a příznivec strany evropani.cz.

Twitter: @LGarassy

Seznam rubrik